Eerste dag!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van jolanda steenis - WaarBenJij.nu Eerste dag!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van jolanda steenis - WaarBenJij.nu

Eerste dag!!

Door: jolandavansteenis

Blijf op de hoogte en volg jolanda

15 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hai allemaal,

Na een super gezellig afscheidsfeestje en wat tranen na het feestje. Is mijn avontuur vandaag begonnen. Eigenlijk zou ik vandaag om kwart voor 8 vliegen das iets later geworden maar opzich was ik nog steeds vroeg: Maar er waren nog meer meiden heel vroeg.
Ik zit hier met 3 andere meiden. Waarvan er 1 ook vandaag is aangekomen. Dus we zijn vandaag lekker met met z´n 3en even de stad wezen verkennen. Morgen eerste schooldag. Heel spannend. Ik hoorde van de meiden die hier al een tijdje zitten dat de kapsters er eigenlijk maar een week ofzo. Dus dat zou lekker zijn t is namelijk niet echt een 5 sterren hotel. Haha we zijn helemaal niet verwend hoor.... Nou eigelijk is hier verder nog niet echt veel gebeurd. Dus ik hou jullie volgende week wel weer op de hoogte.
Voor al de lieffies die t snappen hier komt de tip van de week: Een tourniquet aanbrengen... Leg een knoop boven de wond. Steek er een stok in. Draai; trek aan tot het bloeden stopt. En dan natuurlijk 112 bellen hahahaha..
Nou dat was het weer tot volgende week ofzo.
Dikke kus jo

  • 15 Augustus 2010 - 18:49

    Maaike:

    He meis, goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Zou wel fijn zijn als je maar een week school hoeft te volgen dan kan je snel aan het echte avontuur beginnen..;). Heel veel succes met je eerste schooldag en we horen het verder allemaal wel. Liefs Maaike
    P.S Bedankt voor de tip, je weet maar nooit wanneer het van pas komt he haha. Feestje was trouwens erg gezellig!

  • 15 Augustus 2010 - 18:56

    Evelien:

    hey wijfie

    nou daar ga je dan beginnen aan het grote avontuur!!!
    xx

  • 15 Augustus 2010 - 19:10

    Mieke:

    Hey meisje, fijn dat er ook een paar andere nieuwe meiden waren. Ik ben heel benieuwd hoe het op school gaat zijn voor je. Hou ons op de hoogte!
    Liefs Mieke
    ps 20.3 kilo keurig hoor, ik red dat niet eens voor 8 dagen:)

  • 16 Augustus 2010 - 07:02

    Susanne:

    He Jo,

    Fijn te weten dat je goed bent aangekomen!
    Veel succes op school enne....
    ik verwacht nu dus wel iedere week zo'n tip he!

    kus Suus

  • 16 Augustus 2010 - 08:46

    Renata:

    Hee wijfie,

    Fijn dat de vlucht goed is gegaan. Veel succes vandaag op school en het zou fijn zijn als je na een week al verder kan.

    We horen snel weer van je. Een dikke kus en een knuffel van Nick.

  • 16 Augustus 2010 - 16:57

    Saskia:

    Hey Jolanda!

    Leuk al zo snel een eerste berichtje:D Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je al mensen hebt leren kennen daar. En goeie tip heb je;) toch handig zo'n boek haha. Houd ons op de hoogte!

    groetjes saskia

    ps: Vond je feestje heel gezellig zaterdag:D

  • 16 Augustus 2010 - 18:24

    Lizette:

    Chickie!

    Goed om te horen dat alles zo goed gaat! Keep it going!! Enne die tip is een goeie, die heb ik niet eens gelezen zaterdag in the big book! Moet je nagaan! Dacht dat ik toch een hoop gelezen had! ;)
    Maarre je weet 't nog he, voordat je in een wak springt............. Haha!!

    Kussie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2010

Even een update!

09 Oktober 2010

Bye Bye Bermuda!!!

02 September 2010

Up date new york/ bernuda

21 Augustus 2010

Start spreding the news!!!!

15 Augustus 2010

Eerste dag!!
jolanda

Actief sinds 10 Juli 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7474

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: