Up date new york/ bernuda - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van jolanda steenis - WaarBenJij.nu Up date new york/ bernuda - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van jolanda steenis - WaarBenJij.nu

Up date new york/ bernuda

Door: jolandavansteenis

Blijf op de hoogte en volg jolanda

02 September 2010 | Bermuda, Hamilton

Hi allemaal,
Hier even een korte update van shiplife aan boord van de ms veendam... Met mij gaat alles goed. Wennen aan hoe snel je gehecht raakt aan de mensen hier en hoe snelje er aan went dat ze weg zijn.Verder gaat het prima beetje te veel zon gehad deze week maar ach als dat het slechtste is wat er kan gebeuren... We zijn deze weken nog steeds op en neer aan het varen van new york naar bermuda en dat doe we nog tot oktober. Dan op naar zuid amerika dus helemaal leuk. We zijn zelfs het laatste cruiseschip die nog naar antartica gaat en dan mogen er geen cruiseschepen meer doorheen echt zo vet!! Deze cruise is het een beetje onrustig passagiers die een beetje bang worden omdat er 3 orkaanen onze kant op komem. We vertrekken daarom ook eerder naar new york morgen. Ik snap best dat ze een beetje angstig zijn aangezien iedereen van het personeel druk bezig is met alle losse dingen of aan het vast zetten of aan het weghalen is.. Mel en ik moeten vanavond ook nog even de kastjes in onze cabin vast tapen anders valt alles eruit zaterdag.. Nou voor nu was dat het wel. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.Mis jullie best

• 02 September 2010 - 20:11

Dieneke:

He mop
    wat wijs dat je naar antartica gaat geweldig. Is het uitzicht wel beetje leuk op zo'n schip. Kijk weer uit naar volgend reisverslag.
    Liefs dien

• 02 September 2010 - 20:26

Knappe Kapper:

kanjer je krijgt wel gelijk de snoepreisjes lukt het in je salon ook allemaal goed dikke fooien van die amerikaanen zekeer veel plezier en succes nog

• 04 September 2010 - 03:08

Helga:

Ey Jolanda,

kreeg van Maaike door dat je site aan het bijhouden bent, heb gelijk ff je verhalen gelezen! Heel veel plezier daar!

groetjes Helga

• 04 September 2010 - 05:25

Susanne:

Hoi Jo,

Klinkt goed allemaal!
    Volgens mij heb je de goeie keuze gemaakt.
    Antarctica....wow, daar kom je normaal ook niet zo snel.
    Hoe bevalt het werken aan boord?
    Valt het mee of tegen?

Kus Suus

• 04 September 2010 - 06:58

Tanja:

he meis
    super om te lezen, je hebt maar weer mazzel met die leuke reizen.

• 06 September 2010 - 08:24

Saskia :

Hey Jolanda!

Leuk om weer iets van je avonturen daar te lezen:D Wel speciaal dat jullie als laatste cruiseschip nog naar Antartica gaan. Hoop wel dat het meevalt/ meegevallen is met de orkanen daar op zee!

groetjes sas

• 15 September 2010 - 11:52

Susan:

haha, gewoon je kastjes dicht tapen geweldig!!

• 15 September 2010 - 11:56

Jammer trouwens van je foto's, ben wel benieuwd!!

• 22 September 2010 - 08:46

Mieke:

Hi Jolanda,

Geloof dat mijn berichtje niet helemaal is goedgegaan. Dus nog maar een keertje voor de zekerheid.

Leuk dat het zo goed met je gaat, dus het "targetknippen" valt mee dus?

Geweldig zeg Antartica! Weer eens wat anders dan Utreg. Suc-6 en geniet ze.

Mieke Koorengevel.