Bye Bye Bermuda!!! - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van jolanda steenis - WaarBenJij.nu Bye Bye Bermuda!!! - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van jolanda steenis - WaarBenJij.nu

Bye Bye Bermuda!!!

Door: jolandavansteenis

Blijf op de hoogte en volg jolanda

09 Oktober 2010 | Bermuda, Hamilton

Hi, Hi,
Ik dacht het word wel weer eens tijd voor een up date aangezien dit mijn laatste Bermuda trip was.... We zijn nu weer onderweg naar New York en zondag gaan we richting Zuid Amerika jeeeehhh...... De eerste 23 dagen doen we Florida, Peru, Equador, Chilli en Columbia.. Heb er helemaal zin in. Zeker na een week als deze we hebben deze week alleen al 5 bright stars gehad maar ja dat krijgje met oude mensen die kunnen het blijkbaak niet aan om te reizen haha... 2 er van waren toen we nog niet eens de haven van new york uit waren echt bizar... Nou ja het zullen er nog wel meer worden in Zuid Amerika aangezien de mensen die, die cruises doen allemaal wat ouder zijn en het blijkbaar niet allemaal redden tot het eind van de cruise... Toen we heen naar bermuda gingen was het weer zo slecht dat bijna alle gasten zeeziek waren dus hun afspraken afzeiden... Er is onderweg 1 van de motors ontploft ding was niet meer te repareren heeft ons bijna een halve dag vertraging opgeleverd en daardoor moesten we vanmorgen eerder vertrekken willen we weer op tijd in New York aankomen.. En toen was er vandaag nog iemand vermist ze had we ingecheckt gisteravond vanuit Berumda maar was niet meer te vinden.. Dus hele schip stil gelegt, de beveiliging alle cabins doorzocht en ja hoor ze was er weer muts...
Dus het was weer een boeiende week op de ms veendam. Morgen nog even afscheid nemen van 80 mensen die zondag het schip verlaten.. Waaronder onze manager.. Dat zal wel even wennen zijn aangezien we geen nieuwe manager krijgen tot eind november dus voor de crossing naar Zuid Amerika zijn we op ons zelf aangewezen... Maar we zullen het allemaal wel zien.. Voor nu heb ik heel veel zin om zondag nog een laatste keer te gaan shoppen in New York en op te gaan naar Zuid Amerika!!! Hoop dat het met iedereen thuis goed gaat ben blij dat ik via hyves gewoon op de hoogte gehouden word van alle verlovingen, nieuwe huizen, baby´s, nieuwe liefdes zo kan ik toch nog een beetje meepraten als ik over 7 maanden thuis kom...
Ik hou jullie op de hoogte...

Oh ja in Zuid Amerika heb ik een ander adres dus voor de gene die nog een pakketje ofzo naar New York willen sturen NIET DOEN dat komt niet meer aan. M´n nieuwe adres is:
MS Veendam
Jolanda van Steenis
Spa: Hairdresser
c/o world wide shore service
pier no6
p.o. box number; 359005
port everglades, florida
33316

Groetjes + dikke kus

  • 09 Oktober 2010 - 00:16

    MartiN:

    Hey,

    Glukkig weer goed nieuws uit de Bermuda driehoek.Ik was haast al ongerust.Maar als je storm, een ontplofte motor en veel oude mensen overleeft,kan jouw nix meer gebeuren. Veel succes met alles. GrtjS MartiN.

  • 09 Oktober 2010 - 11:25

    Karen (van Os):

    Ha Jolanda,
    Wat een supergeluk heb je dat je naar zulke coole landen gaat! Fijn even shoppen bij Macy's! Ik ben twee weken geleden voor het eerst naar een andere kapper geweest...vond het heel spannend, maar het is goed gekomen! Ben tevreden (maar ik mis jou nog wel hoor! Was lang niet zo gezellig!)!
    Geniet nog even van NY en heel veel plezier in Z-A! x Karen

  • 09 Oktober 2010 - 14:43

    Lizet:

    He Chick!

    Goed om te horen dat alles goed gaat! ;)... Het is maar goed dat we dat boek van Martin hebben doorgekeken voordat je ging, anders had je nevernevernooit die zware storm, ontplofte motor en al die opaatjes en omaatjes overleefd! Pfft.... Echt een pak van mijn hart! Whahaha!! LOL!

    Dikke kus!! XxXxX

  • 11 Oktober 2010 - 07:35

    Tanja:

    Zo daar was je weer. sjonge jonge wat een verhalen weer zeg :-) Ik ben blij voor je dat je het goed bevalt en KEI jaloers dat je naar al die landen gaat haha, nee meis gun je het van harte. geniet ervan

    dikke kus

  • 11 Oktober 2010 - 08:39

    De Mulders:

    Hoi,
    Leuk om weer iets van je te horen ,
    Gelukkig gaat het goed,
    Je moeder heeft haar kappers behandeling ook weer overleefd.
    Alleen ging ze met zwart haar de deur uit. hahaha
    tot het volgende bericht .
    groetjes xx

  • 11 Oktober 2010 - 17:33

    Saskia:

    Hey Jolanda!

    Leuk om weer wat van jouw reisavonturen te horen:D Noord Amerika, Zuid Amerika, jij krijgt zo wel echt heel wat van te wereld te zien zeg,leuk! Ben je zelf niet ziek geworden met het slechte weer? Veel plezier dalijk in Zuid Amerika, ik blijf je berichtjes volgen:D!

    groetjes saskia

  • 11 Oktober 2010 - 19:28

    Joke:

    hey jolan je heb al veel mee gemaakt lees ik nu op naar de volgende uitdaging heel veel plezier pa ma en rakker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Hamilton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2010

Even een update!

09 Oktober 2010

Bye Bye Bermuda!!!

02 September 2010

Up date new york/ bernuda

21 Augustus 2010

Start spreding the news!!!!

15 Augustus 2010

Eerste dag!!
jolanda

Actief sinds 10 Juli 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7476

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: