Start spreding the news!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jolanda steenis - WaarBenJij.nu Start spreding the news!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jolanda steenis - WaarBenJij.nu

Start spreding the news!!!!

Door: jolandavansteenis

Blijf op de hoogte en volg jolanda

21 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi hoi allemaal,
Na een week lang in het afschuwelijke YMCA tussen de junkies en de daklozen. En natuurlijk alle lieve en leuke mensen die ik bij steiner heb ontmoet (ja het was weer janken). Ben ik nu op weg naar new york waar ik morgen aan boord van de Veendam van Holland America ga. Vanacht slaap ik nog 1 nachtje in het miodden van manhattan en dan gaat het echte werk beginnen. We gaan van New york naar bermuda en vanaf daar weer terug naar ney york en dat is m'n reis voor de rest van augustus. Verder weet ik het nog niet zoltan geprobeert t op te zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Maar ach ik zie het vanzelf... Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik hou jullie op de hoogte. Dikke kus voor iedereen.

  • 21 Augustus 2010 - 09:44

    Mieke:

    New York, ik heb het al gezegd maar zo ontzettend gaaf. Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn op de boot.
    Ik heb geen idee hoe laat je vliegt dus een goede vlucht, probeer nog iets mee te krijgen van New York en heel veel succes morgen met je eerste echte dag!
    O en pas op bij de driehoek hè!

  • 21 Augustus 2010 - 11:15

    Pa En Ma:

    heel veel succes op de boot

  • 21 Augustus 2010 - 11:19

    Karen (van Os):

    Wat stoer! Have fun!

  • 21 Augustus 2010 - 15:47

    Susanne:

    Wow Jo, nu voor het eggie!!!!
    Klinkt als een vreselijke bestemming voor je eerste reis hahaha!
    heul veul plezier daar!!!!

    kus Suus

  • 21 Augustus 2010 - 18:19

    Mandy:

    Hoi meid,

    Leuk! Dat is wel snel gegaan allemaal :)

    Heel veel plezier en succes met je eerste dag morgen!


  • 21 Augustus 2010 - 18:52

    Knappe Kapper:

    geweldige reis hup gelijk in het diepe kan alleen maar leuker worden veel plezier schat

  • 21 Augustus 2010 - 20:42

    Djenna:

    joehoe jolanda
    ppf vet raar dat je nu weg bent ik hoop dat je langs komt als de kleine jongen er is
    en als je dan terug ben natuurlijk
    heel veel kusjes van jouw van mijn

    (L) liefs djenna

  • 21 Augustus 2010 - 22:12

    MartiN:

    Super dat je morgen al gaat varen. New York mis je niet veel aan, misschien krijg je tijd voor time square als je terug bent. Ze hebben daar grootste cd winkel en een goed italiaans restaurant. Nou niet verdwalen in Bermuda triangle and sail ahoy !!

  • 22 Augustus 2010 - 07:07

    Monique:

    He tof he.
    Nu ga je echt wat van de wereld zien. Geniet ervan.
    groetjes

  • 22 Augustus 2010 - 08:26

    De Mulders:

    Lekker dat het zo snel is gegaan in Londen, heel veel plezier en succes! Doe je best...veel liefs xxx

  • 22 Augustus 2010 - 11:07

    Tanja:

    He meis,

    dat is snel gegaan zeg. helemaal gaaf voor je! nu op naar het echte werk. hoop dat je het erg naar je zin gaat krijgen op de boot en de eerste reis.

    veel liefs Tan

  • 23 Augustus 2010 - 13:49

    Susanne:

    Hey Meis,
    helemaal leuk, ben zo benieuwd hoe je het daar gaat vinden, maar we horen het wel weer!!

    Xussies Suus

  • 23 Augustus 2010 - 20:00

    Maaike:

    Wow wat gaaf! Ben jaloers..;)
    Hoe was je eerste dag? Nou geniet ervan! Liefs
    Oh en wat was nou de tip van de week..;)

  • 24 Augustus 2010 - 02:26

    Dieneke:

    Leuk zeg dat je al zo snel voor het echie mag. Niet zee ziek worden he ;-)

  • 30 Augustus 2010 - 12:01

    Mieke (Koorengevel):

    Denk maar; het ergste heb ik gehad, nu komen de leuke dingen. Heel veel succes met de 1e knipbeurt aan boort.
    Groetjes,
    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2010

Even een update!

09 Oktober 2010

Bye Bye Bermuda!!!

02 September 2010

Up date new york/ bernuda

21 Augustus 2010

Start spreding the news!!!!

15 Augustus 2010

Eerste dag!!
jolanda

Actief sinds 10 Juli 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7473

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: